welcome to sweden

Permalink Kategori: Vardag
eftermiddagen har fördrivits med mat & serier. Tänkte även plugga, reste mig till och med ur soffan för att gå och hämta boken, men insåg att jag hade glömt den i skolan. Var inte jätteledsen om man säger så och såg istället de senaste asvnittet av the vampire diaries & de två avsnitten som kommit ut av "welcome to sweden". Inte alls min smak egentligen men just den här serien är sverige i ett nötskal, så lite småroligt är det faktiskt. Det handlar om en amerikan som ska flytta till Sverige med sin flickvän, och jag trodde det skulle va en seriös serie men icke! Haha men kolla ändå om ni har 20 min över, den här serien är Sverige i ett nötskal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0