planer för lovet

Permalink Kategori: Vardag
Gud vad skönt det ska bli med lov! Vi har bara en lektion kvar sedan är det lov som gäller, så skönt! Nu har jag även gjort svenska nationella (muntliga) så det enda jag behöver ägna tid på på lovet är matten.

Mina planer är att idag åka till dennis, ska bli riktigt skönt att komma "bort" lite, den här veckan har varit hemskt. Kommer väl hem på söndag eller måndag och sedan är tisdag ska jag fixa pass och sedan träffa klassen på kvällen. På torsdagen ska jag till åland igen och sedan är jag där ända till måndagen, får sällskap av familjen som ska ut till sommarstället både fram och tillbaka så det är skönt Kommer ha ett ganska lugnt lov som ni hör haha, men det är skönt. Är å himla skoltrött just nu så vet ej vart jag ska ta vägen.
Men nu tänkte jag börja avrunda, vi hörs:)
och ja jag sitter som en lodis, vad ska du göra åt saken ;)
 

Kommentarer
Postat av: isa

byta blogg= måste göra en ny header!

2014-04-14 | 10:53:12
URL: http://iisabellaa.blogg.se
Postat av: ERIKA MED K

HEJ STELLA. DET ÄR JAG SOM ÄR ERIKA MED K. OCH JAG VILL KOMMENTERA DIN ANSIKTE. PENIS.

2014-04-20 | 19:01:22
URL: http://sotastepojkarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0