2h skola + stan

Permalink Kategori: Vardag
Hej på er!
Hoppas ni haft en bra dag hittils och inte blivit allt för lurade! Jag har varit i skolan 2h, pluggat lite matte, fixat lite ärenden & ätit på pizza hut samt ätit glass med Erica haha. Var på banken, är riktigt irriterad på dom faktiskt. Det krävs att båda mina föräldrar är med på möten samt 2 vittnen som vittnar om att mina föräldear inte fejkar en underskrift för att jag ska få föra över pengar mellan mina två konton. Men annars har dagen varit bra trots att jag gått på alla aprilskämt hittils. Pappa lyckades fan lura i mig att jag hade polisen efter mig haha :(

Nu -> mera matte samt bloggdesign. Ska även laga mat idag, pasta & köttbullar <33333
Men, mina vänner, vi hörs sen!
 

Kommentarer
Postat av: ERIKA MED K

HEJ STELLA DET ÄR JAG SOM ÄR ERIKA MED K. OCH JAG VILL KOMMENTERA DIN KOMPIS, ERIKA MED C. PENIS

2014-04-20 | 19:05:44
URL: http://sotastepojkarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0