en bra bloggs innehåll

Permalink Kategori: Vardag
Jag är helt medveten om att mina egen blogg inte uppfyller alla dessa kriterier men detta är iallafall vad som får mig att fastna för en blogg:
 
1. Bra uppdatering. Behöver inte bombas med hundra inlägg men gärna 3 iallfall.
2. Bra blandning. Deppinlägg, "jag-tror-jag-är-psykolog"-inlägg & bombning med collage är tråkigt, vardag är bara intressant om man lever ett händelserikt liv medan musik, dagens oufit, fina bilder, åsikter, recept & träning är i princip alltid kul/intressant.
3. Välgjord design. Alla designer faller mig inte i smaken, men även en välgjord, enligt mig, ful design är bättre än en slarvig design som ser ut att vara gjort i paint. 
4. Ha passion for writing. Man märker direkt när en person tröttnat.. 
5. Skriva vettigt. Gärna med en personlig prägel men jag hatar när folk inte kan stava, använder en konstig meningsuppbyggnad eller bara skriver allmänt störande.

Kommentarer
Postat av: Julia

sv- jag skickade det till din mail. Jag skickar om det igen

2013-05-20 | 21:10:14
URL: http://photossbyjulia.blogg.se
Postat av: Julia

sv: nu har jag skickat om igen :)

2013-05-20 | 21:21:09
URL: http://photossbyjulia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0