the day

Permalink Kategori: Vardag

Oj vad man märker när jag har tröttnat på livet, jag glömmer till och med bort att jag har en blogg haha.
Men dagen då:
Skola! Slutade 12.10, åt pannkakor i skolan och åkte och badade med Emma & massa killar från klassen. Åkte hem, picknickade med lärarna & klassen samt spelade brännboll, jättetrevligt! Sedan åkte jag till Emil där några andra så kollade vi på dead silence (sett den 4 gånger nu, känns... helt värdelöst xD) och sen vart det segt som fan. Kom hem vid 10 och har sedan dess gömt mig från världen genom att krypa ner i min säng och här tänker jag stanna tills klockan ringer tio i nio imorgon. Vi hörs då!

Utsikt från min säng haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0