tävling

Permalink Kategori: Hästar/Ridning
tävlingen gick käpprätt åt helvete, men det var kul ändåå. Dock tycker jag domaren var lite snål, men bara hon dömde rättvist är det väl okej haha..
För att tänka positivt så är jag sjukligt nöjd med min sits idag! Vet inte varför den var så bra idag men när man red förbi spegeln var det verkligen så att jag hajade till och ba "är det där jag?" :D Tydligen så var det inte bara jag som tyckte det då jag fick jättefina ord om min sits på den där rutan där domaren får säga en sammanfattning av ritten! :)
"Bra sits, som kunde följa honom även fast han är så spänd i nacke & rygg. Fortsätt träna - det blir resultat (med din fina sits!)" :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0