nyårscupen

Permalink Kategori: Hästar/Ridning
hej på er!
har tävlat i en cup för första gången idag! Det var jättekul faktiskt, önskar vi hade fler sådana :3 Jag hade business i hoppningen (70cm) vilket gick öhm, bra & dåligt. Känslan var bra när han väl hoppade men tyvärr vägrade vi ut oss med två vägringar på första hindret och en på sista. Det var stilbedömning och jag fick en sjua på min sits, jag tror hela världen såg mitt självförtroende stiga då haha, har alltid trott att min hoppsits suger xD
 
i dressyren gick det dock jättebra! Debuterade Lb:1 2006 med Barberini (fina häst♥) och vi lyckades få hela 61,37%! Hade en jättebra känsla programet igenom och han var en snel påni med egen framåtbjudning, så det var himla kul faktiskt :D

Har båda ritterna på film, så de kommer upp så fort jag redigerat dom. 
barberini ♥

Kommentarer
Postat av: Jossan & Edith

Vem vann cupen? :)

2013-01-06 | 16:44:30
URL: http://edithochjossan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0