shoppingsugen

Permalink Kategori: Vardag
har på senaste tiden börjat känna ett enormt behov av att köpa nya kläder. Har vissa kläder i min garderob som är från sexan typ. Och det värsta är att jag fortfarande använder dom.. Haha så ja, börjar bli dags med nya kläder nu. Men tänkte börja med att tömma min garderob så det tänkte jag göra nu innan jag ångrar mig!
Min blogg kommer bli värsta modebloggen haha, men man får väl säga att modeintresset tar över nu under vintern när man inte kan göra något utan att frysa arslet av sig.
orkar inte fixa något charmigt collage nu men kan istället dra upp det här med rederigeringsfailar igen. Sopor till redigerare jc..
se ut som sims :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0