heard about the news oh damn what sorrow

Permalink Kategori: Moped
jag gillar mina rubriker, inte alls delar ur olika låtar. neejdå! ;D Den passar inte ens in på det här inlägget med tanke på att det borde stå damn what happiness, inte sorrow. Med tanke på hur glad jag är liksom ;D

idag har jag iaf bööörnat med ppeden!! gangster alltså!!!! nej skoja, jag har bara vart ute och brummat lite, känt lite på hur det faktiskt är att ha körkort ♥ har även tankat, asläskigt faktiskt och sedan så kommer jag bli pank xd Har även konstaterat att det är roligare att skriva pped istället för moped..
iaf, nu ska jag sluta tjata om min pped och och mitt körkort, så att något nytt att prata om? fint väder idag!
haha nej men vi hörs sedan och då ska jag komma på något annat kul att blogga om! ha det fint så länge! ♥
 
förövrigt, här är en film jag kommer ångra att jag la upp, men alltså herregud, jag orkar inte med mig själv!!
för det första, kolla 0:29-0:32 HAHAHHAHAHAHAH herregud!! sedan så i början så kan jag bara tala om att jag typ flyr jag för att inte blir överkörd av erikas pappa som ville parkera (stod på deras parkering), och sedan så rullar jag ppeden till trottoaren (efter 0:32)? liksom daah, det finns en motor xd & så min hardcore driveoff.. men jaja, enjoy! xD
 
jag har lite att träna på om man säger så ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0