lång dusch

Permalink Kategori: Vardag
haha sa ju igår att jag skulle blogga efter att jag duschat. Blev en himla lång dusch kan jag säga, jag hann till och med gå till skolan, sova och bli bloggrapead medan jag duscha .. :o
 
nej men, om vi ska vara lite mogna så orkade jag inte heh. 
Kände att jag hellre ville sova än sitta och pilla på min mobil liksom..
Idag var det iaf skola, man fick sluta tidigare men jag är så duktig att jag stannar kvar ,vilket resulterade att min hund (som jag förövrigt döpt till dogge doggelito) blev klar :D
vet, jag borde bli skulptör eller något.. SKÄMT ÅSIDO den ser ut som en gris, min bildlärare har med jämna mellanrum gjort grisljud när hon sett den och sagt "grishund".. x) (på skoj så att inga missförstånd sker) Men den är skitsöt enligt mig iaf och det är ju det som räknas <333
 
Sedan hem och skotta snö. Haha usch vad tråkigt men jag fick typ fel av att gå i kilometerhög snö eftersom det resulterar snö i skorna.. så drog ut min broder och vi har skottat i typ 1,5 h.. GIVE ME AN APPLOAD (vad nu applåd heter på engelska).
Nu är jag hungrig och försöker sända lite mat-tankar till min mor.. Vet inte om det funkar så bra dock :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Applause

2012-12-05 | 20:50:01
Postat av: emma

Ställ gärna någon fråga i min frågestund! :D <3
http://emmatrygve.blogg.se/2012/december/fragestund.html#comment

2012-12-05 | 21:15:08
URL: http://emmatrygve.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0