Hej info om bella

random rubrik mobba inte jag vet att de va lite random , men så ska de va ! haha jag kanske ska presentera mig lite ?

Jag heter Isabella men kallas oftast Isa eller Bella hehe :) jag bor i stockholm och jag har känt stella hela mitt liv. (snart 15 år) jag håller på med ridning och tyngdlyftning men mitt största intresse och det jag satsar på är slalom eller alpin skidåkning om man nu ska säga xD. jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om ... hmm. ja , idag så tog jaag lite chill på livet , jag gick upp vid typ halv 10 och kolla typ lite tv och så, sen så va jag tvungen att plugga Franska och Religion -.- (för att mina knäppa lärare sätter prov efter loven ) nu i eftermiddag ska jag lämna in min cykel på service och springa om jag årkar ! Ha en trevlig dag :D /Bella ( Får inte in nån bild då jag bloggar från en iPad :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0