Statistiken är skyhög

Permalink Kategori: Vardag
Älskar att min statistik är faktiskt är hög för att vara för min blogg, men när man skriver "statistiken är skyhög" brukar folk ha sisådär typ miljarder besökare. Jag har iallfall närmare 30 nuförtiden haha! Hamnar på topplistan snart eller vad tror ni? :D skoja bara haha, jag älskar er var och en :*************
 
Iallfall, påtal om något helt annat. Gissa vad jag ska göra imorgon? Jag ska iallafall på morgonträning som min ridlärares typ skola (?) inte helt säker, men iallafall, anordnar. Och innan ska vi via min ridlärares stall och hämta upp hennes häst, så det ska bli kul! Det negativa är att jag måste gå upp 3.15 men lite kaffe på det så överlever jag nog! Lär sova gott lördag -> söndag iaf hahha. Det är ända borta i Enköping så det blir verkligen en typ heldag(morgon-.-)sutflykt men jag ska försöka blogga under dagen!
 
har bildbrist så pryder detta redan röd-tråd-saknande inlägg med en överredigerad bild på en hoppande fisk som jag fotade typ förra sommaren?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0