SO & shopping

Permalink Kategori: Vardag
usch vad tråkigt, seriöst. Sitter och pluggar till SO-provet vilket jag inte alls brukar ha problem med men samhällskunskap är så jäääkla tråkigt. Har mycket hellre historia eller geografi !
Aja, kom hem för typ 45 minuter sen, var i tyresö centrum med Erika för att köpa en sån där matt mouse foundation-sak som typ alla verkar använda och sedan för att jag var enormt sugen på glass haha. Iaf så efter att vi köpt allting gick jag med henne till hennes träning och sedan tog jag bussen hem. Var seriöst helt säker på att jag skulle bli våldtagen och mördad när jag gick ensam efter att jag och Erika skilts åt, gick igenom "skogen" typ och det var mörkt och läskigt och jag har bra fantasi haha. Hatar sådant , speciellt när telefonen är död så man inte kan lyssna på musik eller ringa någon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0