Mina 3 favoritpar i TVD

Permalink Kategori: Vardag
1. Klaus & Caroline
Inte för att dom ens är ett par än, men seriöst, Klaus är så himla gullig när han är med Caroline, man smälter ju. Han går från fett badass till fett känslig! Förstår inte alls varför Caroline håller fast till Tyler faktiskt, hon passar så mycket bättre med Klaus haha!
 
2. Damon & Elena.
Kan inte riktigt bestämma mig för om dom är etta-paret eller två-paret på min lista. Men just nu bråkar dom ju bara vilket jag tycker är astråkigt att kolla på. Men i slutet av säsong tre och början på säsong fyra, herregud vad underbara dom var då!!
 
3. Stefan & Rebekah.
Dom två passar fett bra tillsammans! Stefan släpper för en gångs stund loss lite (väldigt lite, men ändå) och det är liksom gladare än med Elena. Med Elena var det ju liksom vara problem :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0