breezer & business

Permalink Kategori: Hästar/Ridning
var ju ut till Birgittas häst för att kolla in min framtida medryttarhäst idag, gick jättebra! Fick även provrida och det kändes som att det skulle kunna bli både kul & lärorikt att rida henne (Breezer heter hon förövrigt) så är jättetaggad! 
Sen var det iallafall ungdomscup som gällde. Gick bra, dock vann vi inte :( Men 2a av 16 lag är ändå helt ok tycker jag ;) Red business och mina föräldrar kom även och kollade, jättekul för det gör dom typ 1 gång vartannat år så om jag ska vara ärligt var det typ det jag var mest nervös över xd Men ja, nu taggar jag nästa ungdomscup som då ska vara i dressyr! :D

Jag & Business förra gången:

men nu tänkte jag sätta mig och försöka göra en ny design, har gjort flera riktigt enkla och stilrena nu så är sugen på att göra en sådan! Men brukar ha svårt med det för jag gillar mycket & färger men ja, tänkte prova iaf xd
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0