hello

Permalink Kategori: Vardag
känner att nu vill jag ha bort den där fula bilden i förra inlägget som bild man ser såfort man öppnar sidan, så let's blogga!

hej på er iallafall, hoppas ni haft en bra dag! 
Jag var i Haninge centrum med Erica idag, vi klippte oss, fikade & shoppade, jättetrevligt! (nu lät jag vuxen). Iallafall, så blev jag inte jättenöjd med min klippning men det funkar I guess, provade en """""""""""ny"""""""""" sak, lite kortare lugg, men jag venne.. Mitt ansikte ser så runt ut. Ser dock bättre ut efter att jag kom hem, antar att vinden hade förstört frisörens frisyr haha! 
haha ja jag gillar att hålla min telefon snett, och ja jag vet att det antagligen är de värsta före & efterbilderna ever men nu fick det bli så haha, man ser ju skillnaden iaf x)
Jag visar vad jag köpte i ett annat inlägg, stay tuned! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0