heeeeey sexy lady

Permalink Kategori: Hästar/Ridning
kul att jag har haft typ årets högsta statistik idag men inte bloggat något ._. sorry haha! xd
men idag har inget hänt alls, eller jag var och petade lite på timmy i stallet, men lektionen gick inget vidare (eller, jag fick lära mig lite nya grejer som jag absolut ska tänka på!) Men min ridlärare, Lisa, är grym på att få en att tänka på det bra istället för det dåliga. Och jag blev glad när hon sa att det syntes otroligt tydligt när jag rättade mig själv, har lite problem med sitsen nämligen. Så ibland när jag rider kan jag helt plötsligt komma på "händer rakt, händer upp, slappna av, trampa ner hälen, ändra vikten, sluta dra" och det syns tydligen stor skillnad när jag rättar mig själv, och det känns bra :')
fula bilder på timmy, inte jag som rider (men jag som fotat :DD). Kolla vad ful han är, haha ♥ fast ändå söt :')
hahahahaha allmänt suddiga bilder, men kolla räääcern han är på sista bilden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0