HELLO THEEERE

Permalink Kategori: Vardag
Nu tänker jag göra en Tyra & göra en dagens okej vs. dagens inte okej :D bara för att jag tycker den är en så bra idé! :D
 
Dagens okej 1. Min lillebror har fått 3 A:n på rad så vi firade detta genom en fika idag. Och jag åt väärldens godaste kladdkaka :D
 
Dagens inte okej 1. Jag har alltid trott att chai-te & chai-latte ska vara gott. Det var gott första 2 klunkarna sen fick jag typ spykänslor.
 
Dagens okej 2. Köpt en jättefin klocka :D
 
Dagens inte okej 2. Jag lovade er en bild men jag har en väldigt död mobil med nypåsatt screenprotector ..
 
Dagens inte okej 3. den där screenprotectorn ska sitta på, orörd, i 12 timmar.................
 
Dagens okej 3. Jag har känt att jag hade en lyckad outfit idag :D
 
Dagens okej 4. Ian Somerhalder & han som spelar Jeremy Gilbert i tvd är äääckligt snygga och det är eyegasm att se på tvd.
 
Dagens inte okej 4. Det suger att veta att jag aldrig ens kommer få träffa dom :c

Dagens okej 5. Varje dag som går är en dag närmar vecka 46 då Malin kommer & bor hos mig ♥
 
Dagens inte okej 5. Det kommer antagligen vara snö då = min & Malin's grymma plan (ledtråd: hästmask, mc donalds drive in) kommer antagligen inte funka om man inte får gå på drive in ???
 
Dagens okej 6. Haft en väldigt trevlig kväll med Emma :D
 
bild från idag. Jag lutar armen mot ett bord och handen mot huvudet, mobba inte :b

Kommentarer
Postat av: Malin Mattsson

Steven R McQueen "heter" Jeremy Gilbert :D

2012-10-14 | 22:34:22
URL: http://mattssonmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0