god morgon, god eftermiddag & godkväll

Permalink Kategori: Vardag
ber om ursäkt för ingen bloggning fören nu.
Jag är drottningen över stressarna. Går inte att säga något annat. vaknar 13.01, är på alle 13.15 (då har jag klätt på mig, gått på toa, borstat hår & tänder samt sminkat mig) (det tar mig vanligtvis en kvart att gå till alle om jag skyndar mig). Är med Erika på shacsksaksdajs vad det nu heter, södersjukhuset typ för hon skulle på någon allergikontroll, och sedan åkte vi till gullmars, köpte mat på donken (vi fick maten 15.27), och satt sedan på bussen, mätta & belåtna 15.38, vi hade ätit upp allt (20pack kycklingbitar hehe). Detta, mina vänner är skillz! Har sedan ridit (gick sådär), kommit hem, ätit kinamat och duchat. Och mina vänner. Klockan är inte ens 20:42, det brukar ta mig bara 2 timmar att få mitt lata arsel från min stol och komma till duschen... c;
 
Nu skall jag undersöka om man kan ha matlagningsgrädde i varm oboy, so long suckeeers! haha nej men jag återkommer med reslutat ;)
 
bjuder på världens sötaste bild. Kopplingen mellan denna bild & inlägget = noshörnings-sötnosen springer och jag har sprungigt & flängt utav bara fan idag ;)
 

Kommentarer
Postat av: Malin Mattsson

Du återkom inte med resultat :(

2012-10-30 | 22:26:08
URL: http://mattssonmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0