najs :s

Permalink Kategori: Vardag
sitter och pluggar, genteknik står på schemat och jag sitter helt fredligt och googlar runt lite om kloning..
Då läser jag en artikel någon skrivit med 3 fördelar med kloning. Tyckte det lät "normalt" till meningen "Detta barn blir enäggstvilling till sitt döda syskon." FYFAN VAD ÄCKLIGT HAHAHAHHAHAHAHAHA uuusch !
Och sen, jag skulle aaaldrig vilja klona min brorsa typ bara för att han är död. Min broder är min broder och en kloning kommer aldrig kunna ersätta honom?! Man tänker fucked up då, mycket förstår jag men jag tycker det är helt jävla unbelievable att ersätta sina barn! :s 
min bror the one and only, nanananan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0