Klicka här för att komma tillbaka! »

Om Bloggdesign

Hej på er!
Jag har som ni kanske förstått vid det här laget ett ganska så stort intresse för bloggdesign.
Jag gör mina designer i adobe photoshop 9.0, och jag jobbar ifrån stilmallen fashion, alltså tar jag inte grunden från någon gratissida. Allt du ser är gjort av mig! :)
 
Jag gör designer till andra ibland, helt gratis. Om jag har tid och lust, vilket jag inte alltid har haha! Men om ni frågar snällt så ska det nog gå att ordna. := Om du skulle vara intresserad av en design gjord utav mig så skicka ett mejl till [email protected] och kommentera att du har mejlat! Att du kommenterar är ytterst viktigt då jag inte kommer se ditt mejl annars!
 

Lite gamla designer jag gjort, både mina egna och andras! :)
   

Kommentarer
Postat av: Saga

Hej Stella!

Har bestämt mig för att börja blogga på www.sagas.webblogg.se

Saken är bara den att jag är såååå oteknisk att det är ett skämt "/

Skulle du vilja vara väääärldens bästa och göra en deisgn till mig? Verkligen ingen brådska! :)

Gott nytt år (Fan vad vuxet ;) )

2013-01-02 @ 22:21:18
Postat av: Ponniskvalleri

Hej Stella.

Mejlat om design. Hoppas du är ledig ")

Mvh, Ponniskvalleri

2013-01-09 @ 10:38:51
URL: http://ponniskvalleri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback