riverside

Permalink Kategori: Vardag
kom hem för kanske en timme sen efter att ha ridit Riverside och sedan suttit och pratat med två av tjejerna i min grupp. Men tänkte iallfall berätta om ridlektionen för den var.. spännande. Kände mig som en nybörjare igen :') Han var enligt mig skitsvår, mycket häst som var lite överallt och bara sprang för jag visste inte hur jag skulle göra. Till exempel skulle vi rida öppna och jag använde tydligen aaaalldeles för mycket hjälper, såfort man la till skänkeln fick man iofs en jävligt bra skänkelvikning men det var ju inte riktigt syftet. Däremot om man bara ställde och sedan använde vikten så gick han som en klocka (okej ska inte ta i men det gick bättre xd). Älskar när man hittar sånna knappar, de gör så sjukt stor skillnad! Annars så gick väl lektionen sådär, men det var kul! :)

har ingen bild på honom men ni kan få atm bild istället, vet jag är generös
svar ja jag har tråkigt :))))
nu göra klart ett skolarbete och sen sova! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0