exciting life

Permalink Kategori: Vardag
Fick ett ett enormt bloggsug just så tänkte att varför inte haha.
Som ni märkt har jag skrivit ett inlägg på typ en månad haha, livet har kommit emellan. Men kan skriva lite vad jag gjort så ni vet vad som hänt i mitt spännande liv på senaste tiden.

Har haft en dygnsrytm som har sett ut såhär: vakna - frukost - skola - lunch - skola - hem - sova - middag - titta på serier/vara i stallet - sova. Vet inte varför men har varit äckligt jäkla trött på senaste tiden. Annars så har jag varit hos Dennis senaste två helgerna och nu sitter jag och räknar ner dagarna till sommarlovet. Så jäkla trött på skolan!! Har bara varit massa nationella och fick även reda på mitt spanskabetyg som jag blev riktigt jävla trött på. Blev ett sånt där klassiskt fall där massa A, B & C blev ett härligt D på grund av ett dåligt prov :-) Så det känns ju värdelöst, hela skolan känns värdelös nu när alla nationella är avklarade. Men, vad är det kvar? 6 skoldagar? Så jag borde överleva :)

Nuuu ska jag dricka en kopp te med tre liter honung i bara för att jag är grymt sötsugen och sedan så ska jag titta på senaste avsnittet av the vampire diares, the blacklist & welcome to sweden. Har en känsla av att jag kommer gråta floder till tvd, det ska tydligen vara jättesorgligt och det kan jag tänka mig med tanke på vad som hände i det senaste jag såg... 

Jaja, nu avrundar vi här så får vi se om ni har turen att få läsa ytterligare ette exklusivt inlägg av mig imorgon ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0