mitt 2013

Permalink Kategori: Vardag
gjorde denna lista förra året också jag vet, men jaja :)
 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Haha ja ganska mycket faktiskt xd vet inte vad som skall skrivas ut dock
 
Hur har ditt 2013 varit?
asbraa, tror det har varit bästa året i mitt liv hittils :')
 
Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?
kommer aldrig ihåg datum, men kommer komma ihåg hela sommaren som den bästa någonsin. midsommar, överraskningfest för erika, min födelsedag, min & malins zombieupplevelse, sista rockoffkvällen, umgåtts med alla fina vänner, blev tillsammans med dennis osvosv

 
 
Vad är din största framgång 2013?
eh.. gick ut grundskolan med 302.5? :D ridningen har gått väldigt mycket framåt också!

Vad spenderade du mest pengar på?
hundra resor fram och tillbaka från åland & mat
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
jaa, jag har så jävla underbara vänner & pojkvän
 
Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?
Wake me upp & hey brother - avicii, am i wrong - envy & too close - alex care
 
Vem har du umgåts med mest?
Oj, utanför skolan typ malin, erika, erica, "klassgänget" & så dennis nu på senare tid :)

Har du haft ett förhållande under 2013?
jaa ♥
 
Vart reste du under 2013?
öh. Räknas åland? För isf åland. Och åland. Och åland. Nämnde jag åland? 

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?
eh.. mer pengar till mat? :D & ett jobb där jag tjänar pengar
 
Vad gjorde du på din födelsedag?
vaknade upp hemma med malin & familjen, fick mina presenter och bestämde spontant att jag & malin skulle åka och titta på nause som uppträdde på rockoff (festival på åland) så det var bara att packa väskorna och åka till åland där jag hade det skitbra, kunde inte haft en bättre födelsedag! ♥
 

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Oj, tror inte det. 2013 har som sagt varit underbart. 
 
Vem saknade du?
venne om jag saknat någon speciell... :)
 
De bästa nya människorna du träffade?
haha dennis, eller hade träffat han innan typ när jag var 12 men då var jag rädd för honom hahahah
 
Vad vill du säga till dig själv inför 2014?
tänk på vad du spenderar dina pengar på kvinna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0