lista

Permalink Kategori: Vardag
En bild på dig som inte är så hemskt fördelaktig:
 
 

En bild på dig som är mer fördelaktig:


Vad har du gjort idag: 
vaknade upp med dennis, åkte till stan, gick på stan, lämnade av dennis vid bussen, ätit fett god middag, haft söndagsångest

Och igår:
vaknade upp med dennis, vuträttade lite ärenden i port73, va och handlade med mamma & på kvällen minns jag inte riktigt vad vi gjorde xd

Vad har du för framtidsplaner: 
Ta studenten, resa, festa, osvosv sen efter det plugga vidare, skaffa familj, jobba med något jag tycker om och bli rik

En bild från i somras:

Vilken är din senaste googling:
"ikea öppet" hahha

Vad köpte du senast?
bullar :D

Vad skulle du vilja lära dig?
gud vad svårt.. finns så mycket så vet inte vad jag ska skriva haha

Vilket var ditt bästa ämne i skolan?
*är. Jag vet inte, inte matte iallfall xd

Kan du åka skateboard?
nej det skulle jag inte säga, men kan däremot nästan åka båda longboard & snowboard xd

Är du en bra sambo?
börjar misstänka att denna lista är för vuxna..?

Vad står det i det senaste meddelandet du fick på Facebook: 
".. nee"

Vad åt du till middag idag:
kalopps med potatis <333

Det grövsta brottet du har begått är:
tror min mor läser min blogg så de vågar jag inte skriva :)) (nej mamma jag är inte kriminell men känner ändå att du inte behöver veta allt)

En bild på förra årets bästa dag:
vet ej :(

Kommentarer
Postat av: bella

http://nyheter24.se/noje/hollywood/760651-justin-bieber-skickade-penisbilder-till-selena-nu-har-smsen-lackt-ut

2014-01-21 | 16:34:39
URL: http://mywaytoos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0