ångest

Permalink Kategori: Vardag
pallar ej att skolan börjar imorgon. Det kommer vara sjukt mycket nationella den här teriminen och jag förstår inte vad vi ska gör efter att vi gjort nationella i typ engelska? Det är väl det första nationella som vi ska ha i typ mars & då är ju kursen slut? Vad ska vi göra då haha? Tvivlar på att vi är lediga liksom haha.
 
Iallafall, nu tänkte jag gå ut på en promenad så jag har gjort något vettigt idag iallafall. Ikväll är det första ridningen, är riktigt otaggad så kanske skippar den, det är sitsträning och jag känner verkligen inte för att rida ikväll, skulle hellre vilja ligga med en b&j och kolla på film och tycka synd om mig själv för att skolan börjar imorgon xd men vi får seee, nu ska jag iallafall ut och gå, vi hörs :)

risig bild men ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0