skor

Permalink Kategori: Vardag
de förra jag beställde hem som jag la upp, kawasakiskorna, var verkligen jättefula när jag fick hem dem sen. Därför skickade jag tillbaka dem och sedan dess har jag letat efter ett par nya skor haha. Har bestämt mig för att fortsätta med märket hummel då dom skorna verkligen är sjukt sköna och tydligen de enda skorna som inte har typ 5cm sula. Har dock inte hitta några förrän igår (inatt), men nu är jag typ kär haha. Förstår dock inte varför jag inte letar efter sommarskor men jag antar att jag inte riktigt insett att de inte är sommar snart xD
Men vad tycks?
Skor - Slimmer Stadil Delux HG - Black

Kommentarer
Postat av: ERIKA MED K

DET ÄR JAG SOM ÄR ERIKA MED K. OCH JAG VILL KOMMENTERA DINA SVARTA SKOR. PENIS.

2014-04-20 | 18:59:11
URL: http://www.sotastepojkarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0