breezer

Permalink Kategori: Hästar/Ridning
Hej på er!
Just nu sitter och äter lite mellis, kände verkligen att det behövdes då jag hade riktigt äcklig huvudvärk när jag kom hem från skolan. Så sitter och fyller på med lite energi, är invirad i min varma filt och är allmänt otaggad på att åka iväg till stallet. Men får sällskap av Erica så det gör ju iallafall att det känns lite bättre! Planerna för idag är bara att hitta ännu fler knappar på henne och försöka slappna av samtidigt som jag rider båda sidorna, brukar vara dålig på det hehe.
Men nu ska jag springa och byta om, hör seen
söt är hon iallafall!

Kommentarer
Postat av: ERIKA MED K

HEJ STELLA DET ÄR JAG SOM ÄR ERIKA MED K. OCH JAG VILL KOMMENTERA DIN HÄST IGEN. PENIS

2014-04-20 | 19:04:24
URL: http://sotastepojkarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0