ännu mer häst

Permalink Kategori: Hästar/Ridning
känns som att det enda jag bloggar om är hästar haha, och nu är det dags igen. Ska snart bege mig till stallet, till Breezer denna gång. Idag tänkte jag rida ut som uppvärmning, och sen tänkte jag rida till ridhuset & göra lite markarbete & sedan tempoväxlingar. Tänkte i slutet leka lite med det jag gjorde på min ridlektion i tisdags, alltså leka lite med att hästen ska trampa under sig, men det är nog alldeles för svårt för henne så det blir nog inte så mycket mer än att leka lite med det haha :) Sen när jag kommer hem ska jag plugga engelska & skriva klart mitt svenska nationella tal - fett otaggad men får väl bita ihop. Vill ha lov nu :(

fina tjejen <3

Kommentarer
Postat av: ERIKA MED K

HEJ STELLA DET ÄR JAG SOM ÄR ERIKA MED K. OCH JAG VILL KOMMENTERA DIN HÄST. PENIS

2014-04-20 | 19:03:36
URL: http://sotastepojkarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0