tjaaa

Permalink Kategori: Vardag
I'm alive. Har ingen blogglust på måndagar & tisdagar bara hahha. Venne men har alltid svårt att komma på något att blogga om på just måndagar & tisdagar.. Venne varför, skitrandom. MEEEN iallafall. Hej på er. Händer? Jag kom "nyss" (läs: 1 timme sen) hem och nu sitter jag och ska göra det sista på en designbeställning. Efter det ska jag hjälpa pappa med en grej till hans firma och sen ska jag sova. Är redan nu sjukt trött, var på insparksfest igår och det blev lite sent, kom väl hem vid midnatt ungefär? Och sen upp vid sju, gå i skolan 9-17 och sedan träna.. Så tänkte gå och lägga mig rätt tidigt idag. :) Känner att jag bara svamlar nu så avslutar här, vi hörs senare :)
jävligt sexig bild från ngn i typ vintras, orkar inte lite upp någon annan haha
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0