lista

Permalink Kategori: Vardag

Fyra frågor om förhållanden.
Är du singel ? nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? nja
Hur många har du varit kär i? riktigt kär, 2,5st xD
Är du kär just nu? Ja

Tio frågor om dig själv.
Namn? Stella
När fyller du år? 21 juli
Några piercingar? navel & öron.
Vad har du på dig just nu? Jeans & tjocktröja 
Vad tycker du mest om hos dig själv? utseende så gillar jag min hårfärg, personlighet.. jag venne xd
Vad är du bra på? förbruka batteriet på min telefon för snabbt
Vem älskar du mest på denna jorden? Mina vänner, min familj, dennis♥
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? med någon annan


3 frågor om dina vänner.
Vem vet allt om dig? ingen vet väl allt men Erica, Erika, Malin & Emma vet väldigt mycket :P
Vem är den roligaste av dina vänner? Jag
Vem är snyggast av dina vänner? Vilken jävla fråga. Alla är döfina <3

10 frågor om idag.
Vad har du gjort idag? skola
Vad ska du göra nu? åka till Dennis
Har du gjort något dåligt idag? (a)
Vad har du ätit idag? 2 knäckebröd, thaibuffé ♥ 
Har du duschat idag? Japp
Är du trött nu? Nej men lär bli är jag sitter på bussen
Vad händer idag? ska fortfarande åka till Dennis..? xD

Annat.
Hur mår du just nu? bara bra
Är du hungrig nu? nej fortfarande mätt efter lunchen
Vad är klockan nu just nu? 15:57
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? sl.se, blogg.se, ssiren.blogg.se

Musik.
Lyssnar du på musik just nu? aa
Vilket är ditt favoritband/artist?- oj herregud.. ingen aning..
Vad gillar du för musik? typ allt, men har förkärlek för mycket bas♥
skön låt jag absolut inte förstår varför jag fastnat för haha

Kärlek.
Är du kär just nu? Ja igen
Har du kysst någon idag? nej :c
När kysste du någon senast? Söndags
Är du romantisk? Nej världens mest oromantiska typ :( 
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? hahaha nej
Vem sov du senast bredvid? Dennis
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Typ 25? venne
Hur ska din tjejen/killen vara? som dennis ♥ nej men jag har ingen typ direkt, typ snäll ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0