dagen

Permalink Kategori: Hästar/Ridning
det går bra med det här att blogga, varannan dag ;) jag försöker iallafall haha!
dagen då, började 8.20 = uppgång 6.15! Vidrigt.. Men gick iallafall i skolan 8.20-15.30 utan att något speciellt hände, förutom att jag råkade kasta iväg mitt kaffe jag köpt pga. att jag typ studsade (fråga inte) mellan dörren & min kompis Marta och så vart det kaos.
 
Annars förflöt dagen somsagt utan problem och efter att jag slutat åkte jag hem, körde till stallet & red Barberini. Gick väl ganska bra ändå, kul att rida honom! :) Vi jobbade med att kunna ställa åt vilket håll man vill på tex. volten vilket jag tycker är riktigt tråkigt om jag ska vara ärlig men what to do liksom, fick göra det bästa av situationen :) Nu sitter jag hemma, tänkte plugga matte & ska äta snart i väntan på att Erika ska komma hit så ska vi göra chokladbollar. :)
gammal bild på mig & barbie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0