vinterjackor

Permalink Kategori: Vardag
sitter och drömmer om en ny vinterjacka.. Har haft min fjällräven i typ 2 år nu, visst den är fullt fungerande fortfarande och inte trasig någonstans men ändååå.
Har dock en känsla av att om jag vill ha en ny jacka måste jag betala själv (åh vad bortskämd jag lät där, lät som att mamma köper allt åt mig annars, jag lovar det är inte så, betalar nästan allt själv) och iaf, har inte direkt råd/vilja att betala hur mycket som helst själv vilket man måste om man vill ha en bra, snygg vinterjacka. Men man kan ju drömma iallafall!

är så jäkla kär i jackan till vänster :')

Annars, jag skulle lätt kunna ha en jacka från hollister men skulle känna mig som en liten fjortis haha. Tycker faktiskt att dom är skitsnygga haha. i-landsproblem

Kommentarer
Postat av: Linnéa Jonsson

Hej! Har både sett och hört att du är riktigt duktig på design, och jag undrar om du skulle kunna (om du fortfarande gör det) en guide på hur man får en ring/cirkel runt tid och datum, vet att du hade det på en design för ett tag sen.

Tack på förhand och ha en fortsatt bra dag! :)

2013-11-27 | 18:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0