5 sanningar

Permalink Kategori: Vardag
- jag saknar den period där jag var så utvilad att jag vaknade innan klockan ringde även på vardagar♥ Kände mig som en femåring när jag somnade vid 22 men nu i efterhand inser man hur jävla skönt det var haha.
- jag är jättearg på blogg.se's nya designeditor. Har helt tappat lusten till bloggen & bloggdesign efter att den kom. Funderar dock på att lära mig att koda css & html på riktigt, vore skitballt!
- jag har verkligen mått fysiskt dåligt senaste veckan pga skolan. Tappat hår, vaknat flera gånger på nätterna, inte kunnat sova, gått ner i vikt, ont i huvudet (har aldrig ont i huvudet annars) och ont på allmänt konstiga ställen. Men det börjar bli bättre nu.
- jag har fått fett mycket bättre självförtroende på senare tid. Tror det beror både på att jag har pojkvän nu (har börjat bry mig mycket mindre om vad folk tycker om mig, ärligt jag hade min gamla scouttjocktröja på rosella, alltså finlandsfärjan, förut hahah) och på att jag har och har träffat nya underbara frieendz.
- Jag säger ärligt för mycket. Säger ärligt i ärligt typ varje mening. Typ där. Och i sanningen ovanför. Så fult haha :(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0