Middag

Permalink Kategori: Vardag

Hej bloggen!
Håller på att göra middag nu, ska strax åka och träna så jag uppfann en proteinrik biff som jag hoppas blir god haha. Improviserade lite med köttfärs, kvarg, ägg, havregryn, vitlök och lite kryddor. Vad tror ni haha? Kan säga om den blev god eller inte sen ;)

Annars då, skoldag som gick snabbt då vi hade håltimme på engelskan så jag och Emma gick hem och åt god lunch samt kollade på film (pitch perfect<3) och sen tillbaka för att skriva ett hemkunskapsprov som var lite.. flummigt. Sen hem igen för att kolla slutet på pitch perfect (vi hann lnte se hela) & sola. Och nu steker jag som jag sa mina köttfärsbiffar samt ska åka och träna efter det. Jag vet, ni är avundsjuka på mitt händelserika liv, haha ;) nej men nu skall jag återgå till mina biffar, hörs sen! :)

Springer runt i shorts, underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0