Love And Hate

Permalink Kategori: Vardag
Love:
1. Ljudsystemet jag snodde av min bror idag. That baaaas!
2. Tävlingen idag. Nöjd!!
3. Bra musik
4. Det är satan sommar nu!
5. När man tränar samtidigt som man har kul. Typ jobba i stallet. SÅ jääkla jobbigt men det är även sjukt kul och du märker inte alls att du tränar. Ändå använder du hela kroppen hela dagen.
 
 
Hatar:
1. När man frågar efter musiktips och får "kolla min spotifylista" som svar. SÄG BARA EN FUCKING LÅT
2. Bokredovisningar
3. Min design jag jobbar med just nu samarbetar inte
4. När man får en jättebra idé på ett blogginlägg men glömmer bort det
5. Människor som letar efter anledningar till att inte göra saker. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0