Förändring

Permalink Kategori: Vardag
Haha vadå att träning & hälsa tar över ens liv. Vaknade, tänkte nu ska jag göra omelett, "shit vad god och bra med proteiner :)". Solade en timme i väntan på att smälta maten. Åkte och gymmade, gick en halvtimme på löpbandet trots att jag glömde headset och höll på att dö för att det var så jäkla tråkigt. Förut gjorde jag verkligen ingenting som var på både jobbigt & tråkigt hahah. Körde på med mitt pass (mage, rygg, axlar), åkte till ica, köpte kvarg, keso, avocado & banan. Liksom när blev jag så nyttig, köpte inte choklad eller mina lilla onyttiga grej? Kom hem, har lärt mig ät keso nu så åt keso & avocado med macka, ikväll ska jag göra en glass med lite proteiner och sådant istället för att äta chips och jag sla även försöka mig på att göra kokostoppar som innehåller proteiner. Livsstilförändrig here we go haha!
det är fan ett under att den där knäckemackan höll, trodde den skulle gå av på mitten eller något när jag åt den haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0