Day 1 - 10 ways to win your heart.

Permalink Kategori: Vardag
1. Vara brunhårig samt längre än mig
2. Vara rolig & vara trygg i sig själv
3. Vara duktig på något, dataspel räknas inte :b
4. Vara vältränad, har dock inget behov av enorma muskler men så att personen liksom inte är.. tjock/mullig.. haha ytlig jag är
5. Bra klädstil
6. Vara positiv och öppen för att göra saker. Hatar människor som letar anledningar till att inte göra saker och människor som är konstant negativa
7. Bra musiksmak
8. Fint hår (har inget emot snaggade om man passar i det dock)
9. Ha båda fötterna på jorden. Satan vad gay det låter men hatar när folk tror för högt om sig själva eller liknande. Dock vet jag inte om jag alltid är så nere på jorden men jag hatar iaf när andra inte är det xd
10. Vara charmig
 
Gärna se ut typ såhär:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0