Pretty Little Liars

Permalink Kategori: Vardag
Kom hem från gymmet runt halv sex kanske, var faktiskt förvånande kul att träna xD Inte alls det här jobbiga & tråkiga att springa på löpband utan vi körde typ bara styrka! :) Jag är iallafall otroligt nöjd med att jag har börjat så får vi se hur snabbt resultaten kommer hehe :P
Men, nu är jag iallafall trött (?), trodde man blev pigg av att träna xd Men jag tänkte iallfall lägga mig och kolla på det nya avsnittet av Pretty Little Liars nu och sedan läsa igenom fysikhäftet inför nationella provet på tisdag, sen duscha & sen sova. Min ögon typ går i kors redan nu xD

förresten visste ni att hon som spelar Alison är 96a? Helt sjukt! Det betyder ju att i säsong 1 var hon typ 14?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0