fuldag

Permalink Kategori: Vardag
hatar verkligen att ha "'fuldag".. Försov mig idag också så kom till skolan kvart i 9 imorse, visserligen bara en kvart sen men då fick jag ju skjuss till skolan också :P Sen har jag typ inga snygga kläder och jag har lite ont i musklerna i halsen/nacken sen jag ramlade av igår vilket inte direkt gjorde saken bättre,MEEEEN vad gör det om hundra år och så går vi vidare.
Hur var eran dag? Inte för att någon brukar svara men det låter bra att fråga. Jag fick mycket gjort på bilden idag vilket var bra, och vi hade ingen engelska så jag och några till gick hem till Emil & tjockade oss. Idag har jag inga planer förutom plugga fysik vilket jag tänkte göra typ nu, eller snart iallafall hehe. Vi hörs sen! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0