chockerande nyheter

Permalink Kategori: Vardag
Jag har tränat! Haha senaste gången jag sprang frivilligt var i aprill kanske? Iallafall noterade jag att jag var värdelöst otränad men det lär väl bli bättre då jag ska börja gymma med Erica förhoppningsvis denna vecka. Svar ja, jag kommer dö haha. Men nu sprang jag ju på ett löpband (mamma & pappa köpte det medan jag var på åland :D) och på gymmet ska vi köra styrka så man kanske inte märker min värdelösthet lika tydligt då? Eller? Förutom att jag är svag då... HAHA herregud, men jaja, man måste ju börja någonstans! Tillåt mig nu att vara lite gay: Beach 2013 here we come!! skoja bara. Tänkte vara snygg året om så beach 2013 räcker inte, vad säger man då? Let's begin? Eller nåt, haha.
dagens motivation:
nu ska jag duscha och sedan fortsätta med den nya bloggdesignen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0