Ännu mera hygien

Permalink Kategori: Tips

Detta inlägg kan ha lite k-stämpel på sig haha, bara så ni vet.
Men jag tänkte iallafall delge er den spännande informationen om att jag har just gett mina nagelband en välbehövlig behandling. Det hade gått såpass lång att det sved runt speciellt tumnaglarna och det var allmänt rött och äckligt. Så tog äntligen tag i det och det blöder lite här och var (vet, mums) men fan vad skönt det är att äntligen ha mjuka nagelband och händer? Det är inte ens avancerat, först värma upp händerna lite i varmt vatten (har läst någonstans att man ska göra så) (jag vet jag är för mycket inne på internet xD), sedan använda sån där borste jag inte vet vad den heter (den blåa borsten på bilden) under ljummet/varmt vatten och sedan massera in någon mjukgörande kräm! Helt underbart haha, jag rekommenderar alla att göra detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0