dagen

Permalink Kategori: Vardag
hej på er! först vill jag bara tacka för att ni läser trots att jag är så värdelös på att blogga haha.
Men dagen då, efter att jag vaknat duschade jag efter nattens löptur och drog mig sedan till Erika. Vi försökte fixa Erikas vindsurfningbräda utan större framgång så vi gick och badade istället, haha. Sen drog vi till hemköp för att köpa jordgubbar och massa annat gott, och sen så gick vi till parken och åt & pratade haha. Sen drog jag hem, hjälpte till att fixa middag (först musslor, sen oxfilé och sist gino, gissa vem som är i matkoma?) och nu har jag laddat upp med bra musik så planerna är att pilla lite med en bloggdesign jag håller på med! Hörs sen! :)
(denna bild är dock från igår då vi gjorde samma sak)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0