Hemma!

Permalink Kategori: Vardag
Hej på er! Jag är ledsen att bloggen stått stilla, hade fixat några som kunde gästblogga med det hände inte så mycket på den fronten haha ;)
Men nu är jag hemma iallafall, har inte tid att berätta om sälen nu men kan sammanfatta det med att det var en väldigt rolig resa :D 
Ska strax bege mig till Kim, vi ska rida idag och jag är fruktansvärt otaggad. Det där med att "ridning ska vara kul" har hel försvunnit på måndagslektionerna även om det är lärorika lektioner... Men vi hoppas att jag taggar till snart, hoppas som vanligt på Scherzo men det tror jag kommer stanna vid att vara en önskan idag faktiskt..

bild jag lånade från Erica (en av de 3 Erikorna jag bodde med). Så här såg det ut på toppen två av tre dagar haha!
hörs ikväll!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0