skor

Permalink Kategori: Shopping
Sitter och letar skor just nu. Ska köpa ett par röda converse men jag vill ha något mer, har vart jäkligt jobbigt att bara ha ett par skor.. Jag gillar bootsen i mitten men eftersom att jag betalar själv får vi se vad det blir.. Måste ha ett par vanliga "sneakers" som inte är converse också, det är väl den delen som är svårast.. Sitter och drömmer om ett par vit/silvriga men jag hittar inga snygga sådana tyvärr... Men jag ska leta vidare, har ni tips på skor som tror skulle passa mig så skicka en kommentar, via tankekraft eller något sådant. Kommentar är nog lättast haha xd Tack på förhand ;)

Kommentarer
Postat av: Virrpannan till ansvarig =D

Jag hittade conversen längst ner till höger i höstas och var tvungen att köpa dom, och jag ångrar det inte en sekund :D snyggare skor får du leta efter (i alla fall om du frågar ett converse-freak som mig haha), dom är ännu snyggare irl och har blivit mina nya älsklingar :D
Puss & Kram, snygg blogg förresten! :*

Svar: Jaa jag tycker också att dom är jättesnygga! Funderar på att köpa dem :DPuss & Kram, & tack! :D
ssiren.blogg.se

2013-02-11 | 12:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0