#sådjupså

Permalink Kategori: Vardag
hej på er!
dagen har gått riktigt långsamt, är fett rastlös och känner inte alls för att lugna ner mig, sova, gå till skolan imorgon och göra allt det där man måste göra ni vet.. Usch, pallar inte. Vill bara att vårterminen ska gå fort som fan nu så att man blir fri från alla måsten i  åtminstone 2 månader..! Men man vill ju så jäkla mycket haha, vill börja gymma, vill höja mina betyg, vill komma in på den linje jag vill, vill vara brun, vill ha sommar, vill ha kul, vill må awesome, vill vara fri, vill ha pojkvän, vill vara singel, vill ha pengar, vill jobba, vill plugga, vill vara snygg, villvillvill, hur länge ska jag fortsätta? Det vore rätt najs ifall man kunde snabbspola dessa perioder i livet, haha..
 
rapunzel’s mother is one of my all-time favorite Disney villains
I want to see the world…
haha trassel , bästa animerade filmen xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0