rolig läxa..

Permalink Kategori: Vardag
.. och jag menar det faktiskt! Håller på med bildläxan vilket innebär att få vara kreativ i photoshop, helt underbart. Sedan att det inte gått så bra är dock en annan sak, men jag har sparat alla gånger jag gjort om så hon får se hur jag "prövat mig fram".. Liksom hello A! Ligger på B i bild (helt oförtjänt, men det är en annan femma), och steget till A är att pröva mig fram mer typ.. Så nu jävlar!
Ska göra en parafras (fråga inte) på denna bild:
Min tanke är iaf att istället för ha moln i ögat, ha drömmar där. Så jag har försökt få in pengar, lycka, drömmar, kärlek och vänner på ett snyggt men ännu inte kommit till en punkt där jag är nöjd. Men nu stänger jag av för idag, ska lätt fortsätta med detta såfort jag har tid över. Äntligen en rolig läxa hehe :D
Vi hörs senare, och tack för kommentarerna om bloggdesignen! :D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0