american pancakes

Permalink Kategori: Vardag
helloo!
vaknade vid tio idag, chillade lite och bestämde mig sedan för att göra american pancakes. Är kär i den "rätten", seriöst. Men iallafall, höll på och pillade med dom ett tag och nu sitter jag här, redo att lägga in bloggdesignen.
Ikväll är planerna att ha en tjejmiddag-ish hos Erica med Erika, Erica & Kim! :) Så det är dagens planer, och så funderar jag på om jag ska åka till typ Haninge eller något och köpa en tröja som finns på gina som jag vill ha. Vi får se!
Fotade mina american pancakes idag faktiskt, men det ser något otroligt slemmigt ut med all sirap och tinade hallon så jag lägger in en bild från google istället, haha xD
bild: http://junglefrog-cooking.com/american-pancakes-2/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0