well this sucks

Permalink Kategori: Hästar/Ridning
Efter typ hundra besök på vårdcentralen och lika många blodprov så kan man konstatera att jag har körtelfeber. (nu lät det som att jag skulle dö eller något hahaha) men iaf, skitsegt.. är verkligen jätteledsen, inte över själva "sjukdomen", skiter i mår ju bra förutom ont i halsen. Men gissa vad? Får inte hålla på med hästar på 1 månad. Bröt ihop när hon sa det haha, men ärligt.. Får inte göra det jag älskar mest av allt på en månad. Får inte jobba, inte rida. Kom direkt att tänka på att kul, skulle jobbat ansvarig för första gången på söndag. Skulle ridit kandar på tisdag. Skulle ridit ungdomscupen nästa lördag. Allt det måste ställas in pga jävla sjukdom. Fett arg haha. Enda positiva är att jag slipper idrotten i skolan :D (#hataridrotten) Haha skitfult, jag sa till läkaren att om jag inte får rida/jobba så tänker jag fan inte gå på idrotten i skolan. Hon bab "nej absolut inte skriver ut ett intyg för resten av terminen" tror inte hon vågade säga något annat haha.. :p menmen, shit blev värsta dagboksinlägget men nu blev det så xd
 
på tal om ingenting, fotade vatten igår och sitter och redigerar bilderna nu så lägger kanske upp dem sen :) 

Kommentarer
Postat av: Annika

Fin bild :)

Svar: Tack :)
ssiren.blogg.se

2013-12-06 | 12:51:33
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: ida foto. ♛ ᴊᴜʟᴋᴀʟᴇɴᴅᴇʀ ❄

så fina ni är! :)

2013-12-20 | 20:13:00
URL: http://prinsesc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0