blogga eller icke blogga

Permalink Kategori: Vardag
det är frågan! Är så sjukt dålig på att uppdatera men vill ha en blogg att göra bloggdesigner åt xd men ja, kanske ska försöka blogga denna vecka och se hur det känns?

Blev klar med matte 1 kursen idag. Så jävla skönt, det enda jag hade kvar var muntliga matte natioella vilket jag gjorde idag. Gick nog helt ok :) Åkte efter det hem med Erica och gjorde våfflor, haha lite random men väldigt gott! Vi fixade även hennes design (blev skitsnygg, koll in hennes blogg här: http://ericadale.blogg.se/) och sen gick hon hem och jag kollade på det senaste avsnittet av vampire diaries, varför får damon & elena aldrig vara lyckliga? :( Iallafall, nu sitter jag och väntar på att det ska bli klart och efter det ska jag till stallet och titta på när Erica rider! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0